mattrasan.

Alla inlägg under maj 2014

Av Kerstin - 27 maj 2014 18:13

 

Ja här har vi nyss landat i Bodlibdor sitter här med mina 2 bröder med respektive,den tredje han kommer gående fram till oss men det blev inte så lång tid att sitta för plötsligt så började det att regna och åska så det var att packa ihop å in i husvagn  

70-åringen han sitter och väntar på att maten skall komma på plats  

i taket så har min svägerska målat så här runt varje lampa hon är så duktig att måla  

här sitter min gubbe och bror å diskuterar  

allt detta bröd är hembakt på en elplatta det var supergott,det hårda brödet är recept från Orsa var så gott  

sen till kaffet så var det en hel hög med tårtor som jag och svägerskor gjort,så mätta blev vi,och alla tårtor dom tog slut.Nu så dröjer det ett tag till nästa bloggande fullt upp här hemma.

Av Kerstin - 15 maj 2014 21:15

 

Nu har jag målat å målat i dagarna tre,så nu hoppas jag att det ser färdigt ut i morronbitti när jag går in å tittar hur det ser ut.  

Och nu vid halv nio så skulle jag ta en kopp te och utanför på åkern så står denna älgko ock tittar in så jag var ut å tog kort på henne,hon såg väldigt fundersam ut när hon såg mig,så hon vände på klacken och gick in i skogen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards