mattrasan.

Alla inlägg under maj 2015

Av Kerstin - 17 maj 2015 20:34

 

I går så åkte jag och Mona till Hasselfors på valpträff hos Kaspers och Vinjas uppfödare  Lotta, hon har valpträff varje år och det är många som kommer med sina hundar i går var det 22 st i olika storlekar och färger så roligt att se hur olika syskonen kan bli i storlek och färg  

och hon bjöd på gott fika och det blev mycket hundprat med alla mattar och hussar  

Wilma var också med hon sprang mest runt hos barnen och satt i knä på nästan varenda en som var där men roligt hade hundarna och trötta blev dom somnade som stockar i bilen hem.  

Under veckan som var så sydde jag nya gardiner ville ha lite färg denna gång men bilden blev då inte bra för dålig fotograf.  

Men här är det en som trivs alla mina paulor blommar nu och ser ut som den här  

i dag i detta regnväder så skulle jag baka bullar efter ett nytt recept jag hittat men det blev inte så lyckat men man har ju en gubbe som gillar bullar så dom stryker nog med ändå. Nu går man då och längtar till solen för nu har det varit kallt och så denna eländiga blåst gillar inte den,känslan att göra i ordning husbilen finns inte heller i detta kalla väder för skall man ut å åka så vill man allt ha sol så man kan sitta ute och njuta ta ett glas vin och grilla men det kommer väl.

Har varit lite bloggtorka här men ska försöka bättra mig på den fronten!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards