mattrasan.

Alla inlägg under juli 2014

Av Kerstin - 28 juli 2014 20:52

 

Fiskarna ser då ut att trivas i värmen men jag förstår inte varför bilden blev så dålig,kanske solen som bländar i vattnet,  

och tomatplantorna växer också men om det blir några tomater det får vi allt se,gödslade med hönsgödsel i dag och det var det 2 st som kände lukten på det och snabbt och ner med huvuden i hinkarna, så jag var tvingad att lägga på ny jord.

 

 

Här ligger bus Wilma och tar en paus i värmen,men hon orkar då busa fast det är så varmt,Kasper han ligger bara å tittar på henne när hon far omkring tycker nog att det ser jobbigt ut.Gick med kasper i skogen nu på kvällen hittade så mycket kantareller så vi fick gå hem å hämta en påse å in i skogen igen så man blev ganska myggbiten överallt men mycket svamp blev det så nu får vi rensa i morgon.

Av Kerstin - 4 juli 2014 19:22

 

hon vill så gärna bli kompis med Luie men hon är lite försiktig,men på morgon när hon träffarLuie så pussar hon honom men sen blir hon lite vaksam men han gör inget bara tittar på henne å funderar vad det är för en liten råtta.  

I går när jag satt vid datorn så smög hon opp till Kasper och la sig,och här tänker jag sova menade hon,och det gick bra.  

den här buren var mitt bästa köp förra månaden,så himla bra hade den med oss till Lundbjörken,hon la sig i den och somnade bland allt stim,nu står den på golvet här hemma och hon går in och lägger sig i den när hon blir trött kommer att funka super i husbilen hon känner sig trygg i den,köpte den på Vettris för 249kr som hittat kosta det dubbla på andra ställen så det var min dag den dan.

Av Kerstin - 2 juli 2014 20:56

  

Tänk att solen visade sig i dag så då blev det utelek ett tag dom har ju så himla roligt med varandra,å henne är det verkligen fart på det går hela tiden Kasper han blir slut men inte hon.  

Och då fick hon ha bollen för sig själv,och jag har passat på att klippa gräset och kört med grästrimmern så allt onödigt gräs kommer bort,nu väntar jag att Mikael skall komma tillbaka med släpvagn då skall han få hjälpa mig att lägga bordskivan på benen gubben har så ont i bena så han orkar inte bära den skall bli intressant att se slutresultatet,nu tror jag att sängen väntar skönt att lägga sig å läsa lite innan man somnar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards