mattrasan.

Direktlänk till inlägg 7 juni 2014

Min fina Gosse.

Av Kerstin - 7 juni 2014 20:26

 

Så här blommar min Rhododenron i år igen,har varit dåligt med blommor på denna buske i många år och den är minst 25 år gammal,har målat hela dagen,men färgen tog slut så jag får åka in och köpa mer i morgon,skall ju bli så fint väder,och gräset det växer å växer man hinner inte med å klippa allt förrän man skall börja om igen  

Häcken som jag satt förra året den växer med rekordfart det är en Måbär,så nu är gärdsgården riven som vi satt för 27 år sedan så nu får det bli häck i stället.

 
 
Lena

Lena

19 juni 2014 14:15

Vacker & lite annorlunda färg, dom flesta är ju lila

Önskar er en fin fin Midsommar!! själv är vi hemma ensamma för Märtas skull så hon inte sträcker upp bråcket, sedan jobbar Mats natt på Midsommaraftonen, han tyckte han kunde göra det när vi ändå bara är hemma, lite trist, men men... å andra sidan är det Simon(son) & han som gör ett jobb tillsammans, så det är ju lite kul, ska skicka med lite natt vickning ;)

Kram kram <3

http://frallorna.bloggplatsen.se

Kerstin

19 juni 2014 21:32

Önskar er också en fin midsommar,vi blir också hemma,tycker det är för kallt att ut å campa nu känns inte så skönt,tur att du har hundarna när Mats skall jobba för vist är de bra sällskap man är ju aldrig ensam när man har hund,Stig-Ove var förbi här i går på en kopp kaffe och lite prat om dittan och dattan,skulle komma med Lisa så Kasper får leka med henne för hon hade bara tråkiga kompisar hemma sa han dom ville inte leka dom gamlingarna skall bli kul om han dyker upp.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 17 februari 2018 19:57

Nu ät det ett tag sen jag varit här och bloggat,jag är verkligendålig att ta kort å att skriva är så mycket annat som skall göras så tiden räcker jusom inte till,men jag har i alla fall vävt ut i vävstolen och satt upp ny väv så jag skall väl börja...

Av Kerstin - 21 november 2015 18:57

  Målade om huset som verkligen behövdes är inte målat sen 1983 så det var verkligen på tiden.     Vi var en runda opp till lofsdalen och det här är i Särnaheden ett ställe som är så undetbart så vi stannade där en natt njöt av solen grillade och...

Av Kerstin - 21 november 2015 18:04

  Nu blir det ett gäng mattor som jag vävt.       En bland de första mattorna jag vävde år 1975.       Kuddar vävda på nya vävstolen på varpen som var kvar när jag köpte den.   denna Linneduk i 10-skaftsdräll vävde jag 1978 har aldri...

Av Kerstin - 17 maj 2015 20:34

  I går så åkte jag och Mona till Hasselfors på valpträff hos Kaspers och Vinjas uppfödare  Lotta, hon har valpträff varje år och det är många som kommer med sina hundar i går var det 22 st i olika storlekar och färger så roligt att se hur olika s...

Av Kerstin - 8 februari 2015 20:32

  Nu är i alla fall förskedningen klar i redkammen och den sitter på plats   skälstickorna har jag knutit fast så jag slipper föra dom fram och tillbaka hela tiden   Så var det färdigt för att dra på väven med ett väderställ som pådragnings...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards