mattrasan.

Alla inlägg under juni 2014

Av Kerstin - 29 juni 2014 19:52

 

Visst är det lite skillnad på storleken!!

 

Nu har hon äntligen kommit,en liten skrutta vid namn Wilma väger 1,2kg och så liten, men vi får hoppas att hon växer till sig,men hon blir ju ingen stor hund kommer att väga ca 3-4 kg alldeles lagomt,sen har vi Kasper på 11,5 kg Kasper han är lite försiktig med henne än men blir mer intresserad,men hon söker kontakt med honom hela tiden med att göra sig rolig så han skall bli intresserad ja hon är verkligen en rolig liten varelse skall bli intressant att följa henne under hennes uppväxt.

Av Kerstin - 7 juni 2014 20:26

 

Så här blommar min Rhododenron i år igen,har varit dåligt med blommor på denna buske i många år och den är minst 25 år gammal,har målat hela dagen,men färgen tog slut så jag får åka in och köpa mer i morgon,skall ju bli så fint väder,och gräset det växer å växer man hinner inte med å klippa allt förrän man skall börja om igen  

Häcken som jag satt förra året den växer med rekordfart det är en Måbär,så nu är gärdsgården riven som vi satt för 27 år sedan så nu får det bli häck i stället.

Av Kerstin - 1 juni 2014 20:21

 

I dag så blev det lite grillat på altan,dom ser väldigt hungriga ut fyrbent som tigger och tvåbent som äter  

Snart så skall det vara färdigt hoppas jag,men allt tar sin tid har inte hunnit inne så mycket nu men nu får jag ta tag i det tvätta fönster och byta gardiner,det är ju pingst nästa vecka så det är på tiden att det händer något inne med,sen nästa projekt är att tvätta huset och måla det så jag hoppas på en fin sommar så man kan göra färdigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards