mattrasan.

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

Dåligt med bloggandet!!

Av Kerstin - 23 augusti 2014 21:11

Ja,det har inte blivit så mycket bloggande i sommar,men tiden har inte riktigt räckt till men jag hoppas att det blir bättre när det blir vinter å allt jobb ute är färdigt.

På måndag så skall jag å lilla Wilma på valpkurs och det kan behövas för denna dam med sin energi skall verkligen bli roligt också för henne å träffa andra hundar nu träffar hon ju bara Kasper å katten Luie som hon håller på att ta livet av men han gillar det.

Några kort har jag inte heller att sätta in så det blir bara text i dag.

Ska försöka ta mig i kragen å titta in å skriva mer,men sen är det ju det där Netett som inte funkar som det ska så det går att ladda upp många bilder väldigt dåligt tycker jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 17 februari 2018 19:57

Nu ät det ett tag sen jag varit här och bloggat,jag är verkligendålig att ta kort å att skriva är så mycket annat som skall göras så tiden räcker jusom inte till,men jag har i alla fall vävt ut i vävstolen och satt upp ny väv så jag skall väl börja...

Av Kerstin - 21 november 2015 18:57

  Målade om huset som verkligen behövdes är inte målat sen 1983 så det var verkligen på tiden.     Vi var en runda opp till lofsdalen och det här är i Särnaheden ett ställe som är så undetbart så vi stannade där en natt njöt av solen grillade och...

Av Kerstin - 21 november 2015 18:04

  Nu blir det ett gäng mattor som jag vävt.       En bland de första mattorna jag vävde år 1975.       Kuddar vävda på nya vävstolen på varpen som var kvar när jag köpte den.   denna Linneduk i 10-skaftsdräll vävde jag 1978 har aldri...

Av Kerstin - 17 maj 2015 20:34

  I går så åkte jag och Mona till Hasselfors på valpträff hos Kaspers och Vinjas uppfödare  Lotta, hon har valpträff varje år och det är många som kommer med sina hundar i går var det 22 st i olika storlekar och färger så roligt att se hur olika s...

Av Kerstin - 8 februari 2015 20:32

  Nu är i alla fall förskedningen klar i redkammen och den sitter på plats   skälstickorna har jag knutit fast så jag slipper föra dom fram och tillbaka hela tiden   Så var det färdigt för att dra på väven med ett väderställ som pådragnings...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards