mattrasan.

Alla inlägg under augusti 2014

Av Kerstin - 27 augusti 2014 20:37

 

Här är mina små älsklingar Kasper och Wilma båda blandras med Cavaljer en med Pudel och en med Amris otroligt snälla glada och posetiva hundar  

Wilma hon har böejat på valpkurs,och där kom också en liten sheltivalp som var en dag äldre än Wilma jättekul.  

Provade Kaspers täcke på henne men det gillades sådär,lite stort men snart har hon växt i det.

Av Kerstin - 23 augusti 2014 21:11

Ja,det har inte blivit så mycket bloggande i sommar,men tiden har inte riktigt räckt till men jag hoppas att det blir bättre när det blir vinter å allt jobb ute är färdigt.

På måndag så skall jag å lilla Wilma på valpkurs och det kan behövas för denna dam med sin energi skall verkligen bli roligt också för henne å träffa andra hundar nu träffar hon ju bara Kasper å katten Luie som hon håller på att ta livet av men han gillar det.

Några kort har jag inte heller att sätta in så det blir bara text i dag.

Ska försöka ta mig i kragen å titta in å skriva mer,men sen är det ju det där Netett som inte funkar som det ska så det går att ladda upp många bilder väldigt dåligt tycker jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards