mattrasan.

Alla inlägg under november 2015

Av Kerstin - 21 november 2015 18:57

 

Målade om huset som verkligen behövdes är inte målat sen 1983 så det var verkligen på tiden.     Vi var en runda opp till lofsdalen och det här är i Särnaheden ett ställe som är så undetbart så vi stannade där en natt njöt av solen grillade och bara mådde bra.  

det här är i Braehus,remsan som syns i vattnet är Visingsö också en underbar plats att stå en natt.

 

  Sen har vi lilla Wilma som kände sig lite frusen efter vi varit ute på en runda runt Braehus,det har väl blivit fler resor under sommaren,vi var ju till Ö-vik och tittade till våra hästar och så fölet som Eline fått ett så fint föl med namnet Backestjärna å det blev också en resa till Ullared och en natt på deras fina camping,det var väl den sista resan så nu har husbilen gått i ide,så nu väntar vi på en fin sommar 2016 så vi får ut å röra på oss igen.

 

Av Kerstin - 21 november 2015 18:04

 

Nu blir det ett gäng mattor som jag vävt.      

En bland de första mattorna jag vävde år 1975.      

Kuddar vävda på nya vävstolen på varpen som var kvar när jag köpte den.  

denna Linneduk i 10-skaftsdräll vävde jag 1978 har aldrig använt den jag har inte så fint så jag näns lägga den på bordet men den är till salu om det är någon som är intresserad  Just nu så håller jag på med denna matta.  

Syns kanske lite bättre här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards